Inlagd igen

Då kör vi igen då. Den här gången planerar jag att det inte skall ta lika lång tid innan jag blir frisk. Det får inte ta lika lång tid. Nu är fler insatser inblandade, jag har ett skyddsnät och det kommer att fungera. Tror jag.

För er som undrar, så blev jag inlagd i onsdags kväll. Kanske inte den viktigaste informationen, men ändå. Prover är tagna på det vanligaste, samt ett annat som på något sätt kan visa hur jag ”mår” psykiskt. Jag misstänker att det har att göra med schizofreni, eller liknande, med tanke på att detta är mitt andra insjuknande på ett halvår. Det är bara till att vänta och se vad som händer, och vad som visas på proverna.

Kommentera

