Och så bär det iväg

2014-11-21

Ro, ro ro din båt… Ungefär så.

Idag är det mycket som skall göras. Kanske inte så mycket här hemma, men i övrigt. Boendestöd, möte, och grupp. Tre saker som alla kommer efter varandra. Jag misstänker att jag kommer vara körd i kväll, och sova mig igenom större delen av kvällen. Även om jag hoppas att så inte är fallet.

Jag väntar på en sak, får se om det blir som jag tror det skall bli. Jag har mina misstankar, men det är hemligt, inget speciellt, men hemligt.

Tiden går sakta nu på morgonen innan hon kommer, boendestödet. Jag kanske borde göra saker, istället för att sitta här, men det skulle ändå inte bli någonting gjort. Jag känner mig själv så pass, att jag inte kan göra saker så här tidigt på morgonen, inte som leder någon vart i alla fall. Har i och för sig satt igång en diskmaskin, vilket är bättre än ingenting.

Tänkte att jag skulle sätta mig idag, och skriva och söka vårdbidrag för Lukas, får se om vi gör det när BS är här, eller om jag försöker göra det nu innan. Det är inte så lång tid kvar, men ja.. Försöka kan en alltid göra.

Kommentera

